نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4670
-
الف
+

دلیل ماندگاری سریال «خانه به دوش» در اذهان مردم از زبان «غلامحسین لطفی»

«غلامحسین لطفی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از تجربه بازیگری در سریال «خانه به دوش» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، ، «غلامحسین لطفی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «خانه به دوش» شاهد بودند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی از خاطراتش در این سریال گفت.

لطفی با بیان اینکه هنوز مردم مرا با کرکتر «اصلان» می شناسند، در خصوص علت محبوبیت سریال «خانه به دوش» گفت: فلمنامه خوبی که مشکل مردم را بگوید، سرگرم کننده باشد و بازیگران آن درست انتخاب شده باشد، موفق می‌شود.

وی درباره اینکه چرا دوباره آن فضا برایش تکرار نشده، توضیح داد: هنرپیشه هیچ وقت خودش کرکتر خود را انتخاب نمی‌کند. بلکه انتخاب می‌شود. ما خانه نشسته ایم تا ببینیم چه کسی زنگ می‌زند تا ما را دعوت کند.

«غلامحسین لطفی» در بخشی از این مصاحبه درباره بیماری که درگیر آن بوده، گفت: داستان یک سریال اینطور بود که در خانه ام دزد می‌آید و من باید دنبال دزد را می‌گرفتم. برای اینکه تعقیب و گریز راحت‌تر انجام شود یک بشکه گذاشته بودند و من از آن بالا می‌رفتم تا از دیوار دنبال دزد بروم.

وی ادامه داد: دو بار این صحنه تکرار شد و کارگردان گفت یک برداشت دیگر هم بگیریم. بار سوم از آنجایی که لبه دیوار خیلی باریک است، پای ام لیز خورد و در استخر همسایه افتادم که از بدشانسی من آب نداشت. وقتی چشمم را باز کردم دیدم در شفاخانه هستم و از سینه به پایین در گچ هستم. این موضوع برای ۷ سال پیش است، اما همچنان درگیر هستم و فیزیوتراپی می‌کنم.

«غلامحسین لطفی» در پیوند با همین موضوع افزود: ۴۵ کیلو لاغر شدم و یکی از داکتر‌ها به من گفت اگر این اتفاق یک حُسن داشته باشد که تو چند سال بیکار در خانه بودی و این همه هزینه کردی همین است که لاغر شده ای.

مخاطبان آی فیلم 2 ، در سریال های «پول کثیف» ، «دلیران تنگستان» ، «پژمان» و «خانه به دوش» شاهد نقش آفرینی به یاد ماندنی «غلامحسین لطفی» بوده اند.

بیشتر بخوانید :

بهنوش بختیاری: هنرمندان قدیمی اوضاع خوبی ندارند ، تا زنده‌ایم به هنرمند احترام بگذاریم

دانلود سریال «خانه به دوش»

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر